Ska myndigheter leverera årsredovisningar?

Hej!
Ska vi leverera myndighetens årsredovisning efter att vi publicerat den på webben?

Kommentarer

  • Tack för din fråga! Ja, myndigheters årsredovisningar är leveranspliktiga.
    Undantag görs endast om årsredovisningen (eller annat leveranspliktigt material) är publicerad som webbsida. Men i ert fall, när årsredovisningen publiceras som en pdf, ska den levereras.

    Kungliga biblioteket
  • Tack!

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.