Ska artiklar köpta från TT levereras?

Ska TT-material publicerat i dagstidningar levereras som e-plikt? Det vill säga artiklar som en tidning inte skriver själv och som publiceras av många tidningar.

Kungliga biblioteket (Uppdaterad )

Kommentarer

  • TT-material ska levereras om det är webbunikt, det vill säga inte finns i tryckt form. Vi tillåter dock överleverans av material som finns tryckt om det underlättar er hantering.

    Kungliga biblioteket
    (Uppdaterad )

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.