Hur lägger man till utgivare i webbuppladdning?

Jag missade att lägga in utgivare på två leveranser, hur gör jag för att komplettera med vårt namn?

Kommentarer

  • Hej!

    Utgivare läggs i normala fall till automatiskt i våra system, utifrån informationen som angavs när uppladdningskontot skapades. Det är endast om en publikation har andra eller ytterligare utgivare än normalt som detta behöver anges i webbuppladdningen.

    Se även vår manual för ytterligare information om de olika stegen i webbuppladdningen.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.