Hur kan jag se min leveranshistorik?

Hur vet jag vad som redan har levererats som e-plikt från oss? Finns det något sätt att se vilka filer vi har laddat upp tidigare?
Kungliga biblioteket

Kommentarer

  • När du loggar in på https://e-plikt.kb.se/ med dina användaruppgifter hittar du ”Leveranshistorik” på förstasidan och även under fliken ”Mina sidor”.

    Kungliga biblioteket
  • Så här ser det ut när publikationerna är uppladdade. Ibland kan det dröja en stund efter uppladdningen tills de får status ”Godkänd”.

    Kungliga biblioteket
  • Men kan jag inte se vad som faktiskt levererats? Endast en ärenderad? (I mitt fall har jag inte blåa länkar som i er exempelbild, det är kopplat till ett RSS-flöde)
    Adrian
  • Hej,

    tyvärr är leveranshistoriken knapphändig när det kommer till RSS och av resursskäl kommer detta heller inte kunna åtgärdas i närtid. Beroende på vilket material det handlar om kan leveranserna vara sökbara i Libris. Kontakta oss gärna på e-plikt@kb.se så kan vi besvara frågor om vad som levererats till oss.
    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.