Leverera filmer med unika länkar

Våra filmer ligger samlade på EN url, så när jag skickar in filmerna till er kan jag inte ge UNIKA länkar per film därför. Däremot är länkarna till transkriberingarna/textversionerna unika för varje film. Ska jag skicka dom länkarna istället? mvh, Gisela
Gisela

Kommentarer

  • Hej,

    det finns alltid en unik länk till filmen någonstans, men de kan vara krångliga för användare att komma åt. Att använda länken till textversionerna låter som en rimlig lösning i just detta fall då det ändå är en unik film till filmens publiceringsplats.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.