Hur och när levererar man gamla artiklar via RSS?

Jag skulle behöva leverera cirka 2000 artiklar, för att sedan kontinuerligt leverera nyskapade på daglig basis. Helst vill jag skicka in allt via RSS. Hur skulle ni vilja att vi går till väga?

Kommentarer

  • Hej

    Vi brukar fokusera på att få igång de löpande leveranserna, och när de är helt korrekta enligt våra specifikationer gör man en retroaktiv leverans t.ex. som ett separat RSS-flöde.

    Med vänliga hälsningar

    Kungliga biblioteket
  • Hej!

    Tack för svar. Jag börjar med att fixa den löpande leveransen så kan vi stämma av hur vi gör med arkivet sen.

    MVH

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.