Kan film levereras via webbuppladdning?

Vi levererar vanligtvis via webbgränssnittet. Vi har hittills levererat dokument men ska nu leverera en film. Kan webbgränssnittet ta emot en så tung fil som en film eller behöver vi välja en annan leveransmetod för det?

Kommentarer

  • Webbuppladdningstjänsten klarar 50 GB per fil så det går bra att leverera filmer via webbuppladdning.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.