Kan vi få kvittens på RSS-hämtningar?

Jag undrar om man får någon sorts kvittens när KB har hämtat material via RSS? Alltså att hämtningen har funkat som den ska och att alla poster ser OK ut.

Kommentarer

  • I nuläget så finns inte någon sådan funktion. När man registrerat sig och lagt upp en RSS-feed hamnar den i vårt valideringssystem och vi ger återkoppling via mejl. När feeden ser bra ut och allt material kommer in som det ska ändrar vi i våra system till aktiva leveranser. Vi återkopplar om vi ser något som behöver åtgärdas.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.