Är det e-plikt på inbjudningar och konferensprogram?

Gäller e-plikt för inbjudningar och program till konferenser som myndigheter står värd för?

Kommentarer

  • Nej, e-plikten gäller inte de exempel du nämner. Inte heller filmklipp och powerpoint-presentationer från konferenser och liknande omfattas av e-plikt.

    Filmade seminarium eller föreläsningar som tydligt riktar sig till allmänheten omfattas däremot av e-plikt.

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.