Hur ofta hämtas RSS-feeden?

Hur ofta kommer KB att hämta vår RSS-feed? Kommer vi överens om en periodicitet, till exempel månadsvis?

Kommentarer

  • I dagsläget läser KB av RSS:erna var 5:e minut för tidskrifts- och nyhetssajter samt 1 gång per timme för myndigheter, kommuner och lärosäten.

    Det är bara publiceringar (//item) som har tillkommit eller som uppdaterats sedan förra läsningen (baserat på //pubDate) som kommer att laddas ner av KB.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.