Vilka format och kvalitetsnivåer gäller för e-pliktsleveranser?

Vilka format och kvalitetsnivåer ska vi leverera för bild-, ljud- och videofiler?

Kungliga biblioteket

Kommentarer

  • Det format som är publicerat är det som ska levereras. Om ni erbjuder materialet i olika kvalitetsnivåer till användarna ska den högsta kvalitetsnivån – som lämpar sig bäst för långtidslagring – levereras.

    Kungliga biblioteket
    (Uppdaterad )

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.