Filmer publicerade på andra webbplatser

Vi jobbar med en extern leverantör som skapar våra videofiler och skickar till Vimeo så vi har inte filerna själva, hur gör vi då?

Kungliga biblioteket

Kommentarer

  • Ni får hitta ett sätt att skicka filen via FTP, tillsammans med metadata, innan eller samtidigt som den läggs upp på Vimeo. Om leveransättet är RSS måste media:content-länken till videofilen vara åtkomlig för extern part.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.