Jag har laddat upp fel fil. Vad gör jag nu?

Hej
Vi har precis fyllt i formulär och laddad upp vår svenska ebok.
1) Vi laddade upp fel fil. Hur gör vi? Måste vi göra om det hela eller finns det enklare sätt att göra det så ni får rätt fil?
2) eboken är epub3 med både text och ljudfilar. Vi hittade inte en kategori för det så vi bockade i "monografi". Får ni snart en ny kategori som passar till vår ebok?
Mvh

Anna Sigurdsson

Kommentarer

  • Hej!

    I vårt uppladdningsformulär kan du leta upp er leveranshistorik, den ligger på startsidan i den grå rutan "Leverera material". Där kan du leta upp den leverans som blev felaktig, klicka på den och sedan välja "+ Ladda upp ny version".

    På så sätt har du möjlighet att göra om uppladdningen med korrekt fil.

    I ert fall var det helt rätt att bocka i "monografi". I dagsläget resulterar kombinationen av "monografi" SAMT att detta ären elektronisk fil att detta beskrivs som "e-bok" i Libris webbsök. Så, trots att valet "e-bok" inte finns så blir det ändå sökbart som en e-bok i Libris webbsök.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.