Ska extramaterial på webben levereras?

Ska webbaserat extramaterial som instuderingsfrågor och övningsuppgifter till tryckta läromedel levereras? Övningarna får köparen av boken tillgång till för en begränsad tid genom en unik kod i boken.

Kommentarer

  • Ja, digitalt extramaterial ska levereras, såvida det inte rör sig om interaktivt material som inte ser likadant ut vid varje visning. Sambandet mellan det digitala och det tryckta materialet måste anges i den medföljande metadatan.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.