Omfattas tidskriftsutgivning vid statligt universitet av e-plikt?

En tidskrift ges ut från universitetet i tryckt och digital form (oklart om det är 100% överlapp eller ej), vad av det är leveranspliktigt via e-plikt eller tryckta plikten? Materialet är författat av personer utanför utgivande universitetet, och täcks därför inte av vår leverans från DiVA.

Kommentarer

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.