Borde finnas möjlighet att spara mallar för snabbare registrering

Hej.

Säg att man har 20 eböcker som ska registreras. Säg att dessa har samma information angående författare, översättare, illustratör och massor av annat. Att det enda som egentligen skiljer åt är själva epub-filen, ISBN samt den unika url:en.

Då är det väldigt drygt att behöva fylla i samma information 20 gånger. Det borde finnas en möjlighet att spara mallar för de mest använda konfigurationerna, eller att påbörja en ny uppladdning baserad på informationen i en gammal registrering.

Någon form av mallstöd vore uppskattat.

Kommentarer

  • Tack för förslaget, vi tar med oss önskemålet i det fortsatta arbetet med att utveckla tjänsten.

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.