Hyresavi

När skickas hyresavin ut varje månad? Vad ska man göra om den inte skickas till en?
Alvin Nilsson

Kommentarer

  • Hej!
    Som hyresgäst får man hyresavin runt den 15.e varje månad. Om hyresavin inte dyker upp på den kanal man valt att få den distribuerad, kan man alltid logga in på Mina sidor på www.karlskronahem.se där samtliga avier och kontrakt finns.

    HÄR hittar du även en förteckning över de olika distributionskanalerna Karlskronahems hyresgäster kan välja emellan.

    Tänk på att en utebliven hyresavi är inte skäl till att inte betala hyran.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin