Hur får jag min kod till inloggning utan bank-id?

Jag har glömt min kod till mina sidor hur får jag den koden?
Cazzie

Kommentarer

  • Hejsan,
    Längre ner på inloggningssidan finns en länk du kan klicka på som heter "Glömt ditt lösenord?". När du klickar på den länken kommer du till en sida där du får skriva in ditt personnummer. En länk för att återställa lösenordet kommer då till den mejl eller adress du har uppgett i din anmälan.

    Bästa hälsningar,
    Zandra