Bodirekt

Förlorar man sina köpoäng om man söker Bodirekt men tackar nej efter visningen?
Sabina

Kommentarer

  • Hej Sabina! Du förlorar dina poäng när du skriver kontrakt med Karlskronahem.
    Vi ber alltid er som varit på eller blivit erbjuden visning tacka ja eller nej för att veta att ni gjort ett aktivt val i om ni fortsatt är intresserad av lägenheten.

    Ann