Problem med kattregistret

Blev utslängd när jag skulle betala med swish, kom således inte fram till att kunna godkänna betalningen. Fick göra om hela registreringen , men nu kommer jag inte längre än registreringen. Kommer inte fram till betalningssidan över huvud taget, efter en stund kommer jag att hamna på registreringssidan igen. Antingen gör jag något fel p.g.a. dålig information på er sida eller så har ni någon bugg. Vet inte hur jag ska göra för att fixa detta, har nu lagt flera timma på detta till minimal nytta

Kommentarer

  • Hej Lage!

    Det är svårt att säga vad det beror på. Att du nu inte kommer igenom registreringen kan vara att det "fastnat i felet". Du kan testa med att rensa cacheminnet och cookies i din webbläsare, instruktioner hittar du här.

    Du kan också testa en annan enhet eller webbläsare, vi rekommenderar Google Chrome, Firefox och Edge. Safari fungerar mindre bra.

    Återkom om felet kvarstår med information om vad du använder.