Texas låg blå, när kan man beställa och leverans?

Hej! Tittade på dynan ”Texas låg” i blå färg med vita ”kantband” på er hemsida (Hillerstorp).
Kunde bara beställa en… behöver fem…
När/ hur kan jag beställa fem st? Och få leverans!
Mvh
Håkan
Håkan Lundqvist

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Texas dyna låg blå med vit kant art. 6000091341, beräknas finnas i lager 16/5 - du hittar artikeln här. För omgående leverans rekommenderar jag art. 91070 Svart med vit kant som du hittar här.

    Amanda
  • Hej Amanda! Kan man lägga en beställning nu på en gång? Hur gör man i så fall?
    (Kanske glömmer annars...)

    M v h

    Håkan
    Håkan Lundqvist
  • Hej igen,

    Ledsen, men det går endast att beställa när artiklarna finns i lager.

    Adam