Mat och match

Hej
På Lördag ska jag åka med min son och titta på matchen mot Timrå. Jag bokade match med mat i restaurangen och tänkte bara höra. Är tanken att man äter när matchen börjar? Eller hur är upplägget?

Robert Nilsson

Kommentarer

  • Hej

    Man äter före matchen, restaurangerna öppnar 2 timmar före nedsläpp
    Rose-Marie
  • Hej!
    Har bokat biljett med mat på lördag 30/10. Vad jag förstod så var maten inräknad i priset? Vi har förbokat mat, vart kan jag hitta vad vi bokat, vi har bara fått biljetter till balkongen?

    Ann-Christin Johansson
  • Hej

    Ni har bokat 2 x grillad flankstek på bondbröd
    Rose-Marie