Hur fungerar köpoäng?

Hej!
Jag skulle vilja veta mer om köpoäng och hur detta system fungerar. Hur mycket köpoäng bör man komma upp i för att ha chans på en lägenhet?
Jennica

Kommentarer

  • Hej Jennica!

    När du ställer dig i vår bostadskö samlar du ett poäng per dag i kön, sammanlagt 365 poäng på ett år. För att läsa mer om det tipsar jag om att kika in på denna frågan som finns i vårt forum: Hur får jag en lägenhet hos er?
    Där kan du läsa om hur du ställer dig i vårt bostadskö och hur du behåller din plats.

    Hur lång kö-tid det är för att få en lägenhet hos oss beror på hur stort intresset är för varje enskild lägenhet. Många intresserade brukar leda till att högre poäng krävs men man kan säga generellt att kötiden är ca 4-5 år i centrum. Du kan läsa mer om du kollar in denna frågan i vårt forum: Hur lång är kön till en lägenhet?

    Jag hoppas att detta är svaren på dina frågor, annars är du välkommen att skriva igen.

    Önskar dig en fin dag!
    Charlotte
  • Har konto sedan 2 år? Men har inga köpoäng?
    Michael
  • Hej Michael,

    För att hålla ditt konto aktivt och samla köpoäng måste du logga in regelbundet med maximalt 12 månaders intervall. Om du gör det så samlar du kötid på ditt konto.

    Är du osäker på var du kan läsa hur många poäng du har så har vi svarat på frågan tidigare här:
    Hur ser jag mina poäng?

    Du är välkommen att ringa vår Uthyrningsavdelning på 0346-886600, tonval 1, mellan kl. 10-12 & 13-14 så hjälper de dig gärna vidare.

    Ha en bra dag!
    Charlotte