Hur ser jag mina poäng?

Hejsan. När jag går in på mina sidor står det att jag har 0 poäng under ”Köpoäng lokal” & även under ”Köpoäng övrig hyresobjekt”
Vad menas med det? Jag har poäng där det står Köpoäng bostad men inte under de andra rubrikerna som jag nämt ovanför…

Med vänlig hälsning,
Haurin

Kommentarer

  • Hej Haurin,

    Tack för din fråga. Vi har svarat på en liknande fråga tidigare och där kan du hitta svaret. Klicka på länken nedan:
    Hur ser jag min kötid?

    Det är enbart fältet för Köpoäng bostad som räknas i bostadskön, de andra kan du bortse ifrån.

    Ha en bra dag!
    Charlotte