Hur lång är kön till en lägenhet?

Hej!

Jag undrar hur lång kön är för att få en lägenhet hos er?
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Kul att höra att du är intresserad av våra bostäder.

    Idag räknar vi att kön i centralorten är ca 4-5 år, vid nybyggnationer kan kön vara kortare då det är många som erbjuds boende samtidigt. På landsbyggden är kön kortare och då i områden som Ätran, Ullared, Morup, Slöinge osv.

    Alla våra lediga lägenheter finns att se på vår hemsida.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Har ni seniorboende, typ 55+?
    Marie Nilsson

  • Hej Marie,

    Vi erbjuder Seniorboende i en del av våra bostäder runt om i kommunen. För att söka dessa krävs det dock att du är 65 år eller äldre och man söker de som vanligt med intresseanmälan på vår hemsida.

    God fortsättning!

    Camilla T