Varför har jag inget meddelande?

Varför får jag inte meddelanden från dig om att jag letar efter lägenheter?  Jag fick vanliga e-postmeddelanden och jag har inte fått ett enda meddelande de senaste 6 månaderna?

Kommentarer

  • Hej Srecko, tack för din fråga!

    Börja med att kontrollera så att du har verifierat din e-postadress, och klickat i att du vill ha e-post ifrån Boplats. Det gör du på Mina Sidor / Kontaktuppgifter.

    Om du har verifierat din e-postadress och ändå inte får e-post från Boplats, kan du behöva lägga till boplats som säker avsändare. Klicka här för att läsa mer.

    Om du behöver personlig hjälp, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg