Hur kan man ta reda på vad som ingår i hyran?

Varför ser man inte längre vad som ingående hyran? Hur kan man ta reda på det?

Kommentarer

  • Hej Gabriela, tack för din fråga!

    Det ska stå specificerat i annonsen vad som finns i lägenheten (badkar, tvättmaskin, balkong, etc.), vad som finns i huset (t.ex. hiss) och vad som ingår i hyran.

    Hyresvärdarna skapar själva sina annonser på boplats.se, och ibland missar de att fylla i information om vad som ingår i hyran. Boplats har tyvärr inte någon mer information om lägenheterna än den som finns i annonsen.

    För att få mer information om en lägenhet kan du vända dig till hyresvärden. Deras kontaktuppgifter finns längre ner i annonsen. Om det är svårt att nå eller få svar ifrån hyresvärden så kan du kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp att kolla upp vad som ingår.

    Elin, Boplats Göteborg