Hur tar jag bort sökfilter?

Jag har flera sökfilter varav ett är inaktuellt, och den vill jag ta bort. Men, det händer ingenting när jag trycker på "Ta bort"? Hur gör jag för att få bort sökfiltret så jag inte får notiser om i onödan?

Kommentarer

  • Hej Minerva, tack för din fråga!

    Gör såhär för att ta bort en bevakning:

    • Logga in på boplats.se med ditt personnummer och ditt lösenord.
    • Gå till Mina Sidor / Bevakningar
    • Klicka på "Ta bort" bredvid den bevakning du vill ta bort.
    • Klart!

    Elin, Boplats Göteborg