Hur ställer jag mig i kö till mitt favoritområde?

Jag vill stå i kö för Bohus-Björkö

Kommentarer

  • Hej Marianne, tack för din fråga!

    Dina ködagar hos boplats är ett samordnat kösystem som gäller för alla lägenheter på boplats.se. Du kan inte ställa dig i kö för ett specifikt område, men om du är särskilt intresserad av ett visst område kan du lägga till det området som ett särskilt önskemål i din profil och skapa en bevakning för området.

    Hyresvärden sätter villkor som du måste uppfylla för att du ska kunna söka lägenheten. Du ser villkor när du klickar på texten Villkor i annonsen. Ibland har privata hyresvärdar som villkor att du ska ha angett i din profil att du vill bo i ett specifikt område. På Mina Sidor / Min Profil kan du lägga till upp till 6 områden som du är särskilt intresserad av.

    Om du vill få bevakningsmail när det kommer ut lediga lägenheter på Bohus-Björkö, så behöver du skapa en bevakning för Öckerö kommun. Du kan själv skapa en bevakning på Mina Sidor / Bevakningar, eller kontakta kundtjänst om du vill ha hjälp med att skapa en bevakning. En bevakning är något som ska vara ett hjälpmedel för dig själv, så att du enklare ska kunna hitta lediga lägenheter som passar dina önskemål.

    Elin, Boplats Göteborg
  • Hej jag skulle gärna vilja ha information när  nybygget blir klart här på Bohus-Björkö.
    Jag är intresserad av en 1 a eller 2 a beroende på hur de ser ut i storlekar och gärna balkong.
    Jag är 75år och bor hemma hos en "kompis"
    Marianne
  • Hej Marianne!

    Vi har fått information från Öckerö Fastigheter om ett nyproduktionsprojekt på Björkö, där planerad uthyrningstart är hösten/vintern 2023/2024.

    Här kan du läsa mer om det projektet: https://ockerofast.se/sidor-utanfor-meny/kyrkvagen-8.html
    Elin, Boplats Göteborg
  • Intresserad av lägenheten 1106 en 2a
  • Hej Marianne!

    När annonserna kommer ut på boplats.se kan du göra din ansökan. Se gärna till redan nu att du har skapat ett konto på boplats.se, betalat avgiften och fyllt i dina uppgifter så är du redo när annonserna kommer ut. Läs mer här eller ring Boplats kundtjänst 031 - 100 250.

    Sedan är det bara att hålla utkik efter annonserna på boplats.se. Planerad uthyrningsstart är hösten/vintern 2023/2024.

    Elin, Boplats Göteborg