Hur många lägenheter får man söka per dag?

Hur många lägenheter får man söka per dag.

Kommentarer

  • Hej Majed, tack för din fråga!

    Du kan ansöka upp till 5 lägenheter per dag, beroende på hur lång ansökningstiden är på de lägenheter du söker. Sista datum att anmäla står alltid i annonsen för varje lägenhet.

    Begränsningen gäller bara de lägenheter som är öppna för ansökningar. När tiden för ansökan har gått ut kan du anmäla intresse för nya lägenheter.

    Logga in på Mina Sidor / Sökta Bostäder för att se alla dina aktuella ansökningar.
    Elin, Boplats Göteborg