Välkommen till Boplats Väst kundforum!
Här kan du hitta svar på allmänna frågor, eller ställa en egen fråga.
Skriv inte några personuppgifter när du ställer en egen fråga. Om du har personliga frågor om ditt konto på boplats.se, ska du kontakta kundtjänst istället.
Boplats Väst är västra Sveriges bostadsförmedling. Vi är till för alla för alla som söker hyresrätt. Vi arbetar med likabehandling, öppenhet och mot diskriminering. Bostadssökande som anmält intresse för en lägenhet och uppfyller hyresvärdens villkor turordnas alltid efter kötid.
Alla hyresvärdar, både allmänyttiga och privata, är välkomna att använda bostadsförmedlingen.
Vi ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för en hållbar stad, öppen för världen.
Boplats Göteborg AB, Rosenlundsplatsen 1, 411 20 GÖTEBORG, Tel: 031-100 250
Jag beklagar det inträffade.
Det finns olika alternativ för att avsluta ett konto på boplats.se:
- Om ni har inloggningsuppgifterna, kan ni själva logga in och avsluta kontot på Mina Sidor. Läs mer: Hur gör jag för att avsluta mitt konto?
- Ni kan kontakta Boplats kundtjänst och bifoga en kopia av dödsfallintyg, för att få hjälp med att avsluta kontot.
- Om ni inte gör någonting, kommer Boplats-kontot att raderas automatiskt när det har varit inaktivt i 12 månader. Eventuella påminnelser om betalning kan ni bortse ifrån. Det är en frivillig avgift, och inget kommer att gå vidare till inkasso.
Finns det en efterlevande make/maka/sambo?En person som är gift eller sambo med en registrerad medlem som avlider kan begära att överta dennes ködagar hos Boplats. Kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp med kontoövertag.