Hur gör jag för att avsluta mitt konto?

Jag vill inte stå med i Boplats längre eller betala avgiften, hur tar jag bort mig?

Kommentarer

  • Hej Bo, tack för din fråga!

    Du kan själv avsluta ditt konto på Mina Sidor. Gör såhär:
    • Logga in och gå till Mina Sidor / Konto & Lösenord
    • Klicka på knappen "Avsluta mitt konto” längst ned.
    • Fyll i ditt boplats-lösenord och bekräfta att du vill avsluta ditt konto. När kontot är avregistrerat loggas du automatiskt ut från boplats.se.
    Eventuella påminnelser om betalning kan du bortse ifrån. Om du inte vill stå i bostadskö längre behöver du inte betala. Det är en frivillig avgift, och inget kommer att gå vidare till inkasso.
    Elin, Boplats Göteborg