Planlösning saknas. Kan man få fram det?

Hej, vi har en bevakningsträff på en lägenhet i centrala Gbg. Det saknas en planlösning för att förstå hur lägenheten ser ut. Kan man få fram det?
Med vänlig hälsning, Jörgen

Kommentarer

  • Hej Jörgen, tack för din fråga!

    Hyresvärdarna skapar själva sina annonser på boplats.se. Boplats har tyvärr inte någon mer information om lägenheterna än det som hyresvärden har skickat med i annonsen. Om du vill ha mer information om en lägenhet, får du därför vända dig till hyresvärden.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Hej Elin,

    Tack för svaret. Ok, men det är ju ytterst sällan som det framgår vem som är hyresvärd. Nu antog jag att det är Newsec då de förvaltar lägenheter i det området och det var det. Så jag fick en planlösning av dem.

    Jörgen
  • Hej Jörgen!

    Vad bra att det löste sig med planskissen. En del privata hyresvärdar väljer att inte uppge sitt namn i annonsen, eftersom de inte har möjlighet att hantera telefonsamtal, besök eller andra kontaktförsök från stora antal bostadssökande.

    Om du har sökt en lägenhet och är en av dem som blir erbjuden visning, är det bara att kontakta oss så kan vi ge dig kontaktuppgifter till hyresvärden. De som har fått ett visningserbjudande ska såklart kunna få veta vem hyresvärden är och hur man kommer i kontakt med dem.
    Elin, Boplats Göteborg