Varför kan jag inte lägga till Lundby som önskat område?

Hej! Jag kan inte lägga till Lundby till områden jag vill söka, undrar varför?
Med vänlig hälsning, Elisabeth

Kommentarer

  • Hej Elisabeth, tack för din fråga!

    På Mina Sidor / Min Profil kan du ange upp till sex områden som du är särskilt intresserad av att bo i. Du kan inte lägga till Lundby, eftersom det inte går att lägga till en hel stadsdel i din profil.

    Du får istället välja underområden inom stadsdelen. I stadsdelen Lundby ingår områdena Eriksberg, Kvillebäcken, Kyrkbyn, Kärrdalen, Lindholmen, Rambergsstaden och Slättadamm. Du kan lägga till upp till sex områden.

    Såhär lägger du till områden i din profil:
    1. Gå till Mina Sidor / Min Profil. Gå längst ned på sidan.
    2. Klicka på valfri kommun, t.ex. Göteborg – då får du upp stadsdelarna med underområden.
    (Vissa kommuner har inga underområden – då går du direkt till punkt 4.)
    3. Välj det underområde du önskar. (Observera att du inte kan välja hela stadsdelar.)
    4. Klicka på Lägg Till efter varje val av område. Du kan göra upp till sex val. Glöm inte att spara längst ner på sidan när du är nöjd med dina val.

    Elin, Boplats Göteborg
  • Tack för svar!