Vad betyder villkoret Områden är Kungälv Centrum (Kungälv)?

Hej!

Är intresserad av att söka en lägenhet genom er men men står att jag inte uppfyller ett av villkoren i annonsen.

"Områden är Kungälv Centrum (Kungälv)" står som kryssat, vad innebär detta?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Vissa hyresvärdar har som villkor att du ska ha angett ett specifikt område för att kunna söka en viss lägenhet. På Mina Sidor / Min Profil kan du ange upp till sex områden som du särskilt vill bo i.

    För att kunna söka den här lägenheten, behöver du alltså lägga till Kungälv Centrum som ett område i din profil.

    Såhär lägger du till områden i din profil:
    1. Gå till Mina Sidor / Min Profil. Gå längst ned på sidan.
    2. Klicka på valfri kommun, t.ex. Göteborg – då får du upp stadsdelarna med underområden. Vissa kommuner har inga underområden – då går du direkt till steg 4.
    3. Välj det underområde du önskar. Observera att du inte kan välja hela stadsdelar.
    4. Klicka på Lägg Till efter varje val av område. Du kan göra upp till 6 val. Glöm inte att spara längst ner på sidan, när du är nöjd med dina val.
    Elin, Boplats Göteborg