Hur vet jag om det finns hiss i fastigheten?

Jordhyttegatan 16B våning 4 av 5 finns en 2:a. Jag undrar om det finns hiss i fastigheten?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Hyresvärden ska skicka med den typen av information när de skapar sina annonser på boplats.se. Boplats har tyvärr inte någon mer information om lägenheterna än den som hyresvärden har skrivit i annonsen.

    Om det finns hiss så ska det stå i annonsen. Lägenhetens/fastighetens egenskaper finns i en lista en bit ner i annonsen, under rubriken där det står "Lägenheten har".

    Här är ett exempel på hur det kan se ut, där jag har ringat in var det står ifall det finns hiss:

    Elin, Boplats Göteborg