Hur ändrar jag till ny e-mail adress och tetefonummer?

Jag vill ändra min tidigare e-mail adress men det gick inte att verifiera

Kommentarer

  • Hej Kerstin, tack för din fråga!

    Du kan själv ändra vilken e-postadress du vill använda på boplats.se.

    Gör såhär för att ändra din e-postadress:

    1. Logga in på ditt konto på boplats.se. Gå till Mina sidor - Kontaktuppgifter

    2. Skriv in nya e-postadress i rutan "E-postadress". Skriv in ditt lösenord till Boplats i nästa ruta.

    3. Klicka på SPARA. Då skickas ett verifieringsmail till din e-post.

    4. Logga in på din e-post och öppna det nyaste e-postmeddelandet från noreply@boplats.se

    5. Klicka på länken i meddelandet.

    6. Skriv in ditt boplats-lösenord i rutan och klicka på Verifiera e-postadress.

    Tips!
    När du ska verifiera din e-postadress är det viktigt att du använder länken i det senaste mailet som skickats från Boplats. Om du har klickat på "Skicka nytt verifikationsmail" så blir alla länkar i tidigare skickade mail ogiltiga.

    Får du inget e-postmeddelande?
    Börja gärna med att titta om det har kommit e-post från Boplats till skräppostkorgen.
    Om du inte får mail från Boplats kan du behöva ange boplats som säker avsändare i din mailklient. Klicka här för att läsa hur du lägger till en säker avsändare.

    Här kan du läsa mer om att ändra mobilnummer:
    Hur verifierar jag mitt mobilnummer?​​​
    Elin, Boplats Göteborg
  • Ändra min postadress och telefonnummer
  • Hej Monaf!

    Om du behöver hjälp med hur du ska ändra dina kontaktuppgifter, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg