Kan man söka bostad utan medsökande?

Kommentarer

  • Hej Patcharin, tack för din fråga!

    Ja, du kan självklart söka lägenheter utan en medsökande. Du väljer själv ifall du vill lägga till en medsökande eller om du vill söka själv.

    Ifall du har en partner som ska bo tillsammans med dig, som du vill ska stå med på kontraktet och som ska vara med och betala hyran så kan ni bli medsökande med varandra på boplats.se, för att visa hyresvärdar att ni söker lägenhet tillsammans.
    Elin, Boplats Göteborg