Måste jag söka lägenheter för att få Ködagar?

Hej behöver jag söka ett visst antal lägenheter per år  för att få ködagar  eller räcker det med att betala avgiften  varje år ?

Kommentarer

  • Hej Jane, tack för din fråga!

    Det enda du behöver göra för att samla ködagar hos Boplats är att betala avgiften i tid varje år.

    Du bestämmer själv när det är dags att börja söka lägenhet. Det finns inget krav på att söka ett visst antal lägenheter.
    Elin, Boplats Göteborg