Finns det internomflyttning på boplats?

Hej läste tidigare att man skulle kunna se de interna omflyttningarna ( Framtiden.se) på boplats! Var hittar jag dem?/Kerstin

Kommentarer

  • Hej Kerstin, tack för din fråga!

    Du kan inte se Framtidens internomflyttning på boplats.se. De hyresvärdar som ingår i koncernen Förvaltnings AB Framtiden är Bostadsbolaget, Familjebostäder, Gårdstensbostäder och Poseidon. Dessa fyra hyresvärdar har egen internomflyttning på sina egna respektive webbsidor.

    Här är länkar till information om internomflyttning hos Framtidens hyresvärdar:
    Elin, Boplats Göteborg
  • Ok tack för svar läste detta på nätet därav min fråga.

  • Hej Kerstin!

    Nu har jag gått in på Framtidens webbplats och kikat, och det verkar vara en gammal nyhet som de publicerade år 2013. Det som står i artikeln är alltså inte aktuellt längre.

    Elin, Boplats Göteborg
  • Ok, kunde inte hitta något datum där! Tack så mycket för svar!✨🌷