Hur vet man vad hyresbelopp blir i nyproduktion?

Hur hittar man vad hyrorna för framtida nyproducerade lägenheter kommer bli? Man vill veta hyran innan man ansöker. Inte lönt att ansöka om hyran är skyhög

Kommentarer

  • Hej Susanne, tack för din fråga!

    Hyrorna brukar sättas i samband med att lägenheterna börjar bli klara för uthyrning. Hyran för varje lägenhet står alltid i annonsen, så du kan alltid se vad hyran är innan du skickar ansökan på en lägenhet.
    Elin, Boplats Göteborg