Hur sorterar/rangordnar man sin sökning?

Hur gör man för att sortera/rangordna resultaten man fått efter filtrering?
Tex sortera efter boyta, hyra, när annonsen publicerats, hur många som sökt eller  antal rum?

Förtydligande: jag väljer att filtrera "Ale Kommun", "Max 5000", "Min 2 rum" , "Min 40 kvm" då får jag 20 olika annonser, hur gör jag för att sortera dessa 20 resultat så tex den billigaste kommer högst upp eller den med störst yta osv?

Kommentarer

  • Hej Jesper, tack för din fråga!

    Lägenhetsannonserna på boplats.se sorteras alltid med den nyaste annonsen överst och den äldsta annonsen underst. Så som webbplatsen fungerar idag, går det tyvärr inte att sortera sökträffarna på annat sätt.

    Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla våra tjänster, och tar med oss detta som ett förbättringsförslag.
    Elin, Boplats Göteborg