Hur gör jag för att söka studentlägenheter?

Hej,
Det är flera lägenheter som det står att jag ”inte uppfyller kraven” pga jag ej är studerande. Men jag ska flytta till Göteborg för att just studera. Men kan inte heller ladda upp dokument som intygar de

Vad kan jag göra för att uppfylla kraven? Har både antagningsbesked

hälsningar,
Alexandra

Kommentarer

  • Hej Alexandra, tack för din fråga!

    Villkoren i annonsen kontrolleras mot vad du har skrivit i din profil på boplats.se.

    För att kunna söka studentlägenheter behöver du ange:
    •  att din huvudsakliga sysselsättning är Studier,
    • vilken Typ av studier du är antagen till,
    • startdatum och slutdatum för dina studier, och
    • studiefart, alltså om du ska plugga helfart (30 hp per termin om du läser på universitet/högskola) eller i mindre omfattning.
    Glöm inte att spara längst ner på sidan när du är klar!
    Elin, Boplats Göteborg