Visning av lgh

Min dotter Corall Brooker har blivit erbjuden en lgh i Trollbäcken och önskar tacka ja, men innan man skriver på ett hyresavtal, så skulle vi gärna se lgh, alt se en ritning.
Med vänlig hälsning, Åsa Davidsson

Kommentarer

  • Hej,
    Uthyrningen brukar försöka få till en visning för den som står på första plats. De kan inte lova då det beror på vad den nuvarande hyresgästen säger.

    Finns det ritning så var den publicerad när lägenheten låg ute för möjlighet att anmäla intresse. Fanns ingen då så finns det tyvärr ingen ritning. Vi har inte ritningar på alla lägenheter i Trollbäcken då det är ett äldre område som vi inte ägde från början.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör