Visning av lgh

Jag kan inte tänka mig att tacka JA innan jag fått besöka lgh. Finns det möjlighet att få en visning om man står på plats 1 och får man i så fall kvarstå i kön om man tackar nej?

Kommentarer

  • Hej,
    Våra uthyrare brukar försöka få till en visning för den som står först i kön för en lägenhet. Men vi kan inte lova.

    Om du tackar nej får du självklart stå kvar i vår kö ändå. Men bra att känna till är att om man tackar nej 5 gånger inom 6 månader så spärras man att söka fler lägenheter under nästkommande 6 månader. Du fortsätter dock att samla poäng under spärrtiden.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör