Visning av lägenhet

Hej!
Har blivit erbjuden visning på en lägenhet hos er, men ni har inga visningar alls pga pandemin. Ska man verkligen flytta in i en lägenhet man inte ens fått se bilder på? Det är ju jättesvårt att kunna göra. Finns det ingen möjlighet att ens få se bilder innan man tackar ja eller nej?

Kommentarer

  • Hej Fia,
    Om det är så att du blir nr. 1 på lägenheten så försöker uthyrningen alltid att få till en visning alt. bilder.
    Om detta inte är möjligt måste man tacka ja eller ner osett.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör