Ventilation

Hej,
I samband med gasutsläppet i Jordbro började vi fundera över hur vi stänger av ventilationen i vår lägenhet.
Om behovet skulle uppstå, hur gör vi?
Vi bor på Pluggvägen 23B.
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej,
    Lite osäker vilken ventilation ni har på Pluggvägen, men misstänker att ni har ventiler ovanför fönstren som de flesta av våra lägenheter.
    I så fall så stänger ni dem genom att skjuta spärrarna åt sidan.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej,
    Tack för snabb återkoppling.
    Tilluftsventilerna sitter bakom våra element. Men jag hittar ingen spärr?

  • Finns det inget reglage på dem alls? Jag tar redan på ett mer korrekt svar och återkommer till dig.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej igen,
    Nu har jag fått ett svar. Våt tekniker är dock osäker på vilken modell vi har. Bifogar en instruktion.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör