Var på Mina sidor hittar jag anmälan om HLU?

Hej,

Jag har försökt hitta var jag kan anmäla önskan om omtapetsering men hittar inte var jag gör det. Det står att det går att göra via Mina sidor men hittar inte var.

mvh
Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia,
    Anledningen till det är att vi ännu inte öppnat upp för det. Just nu jagar vi färgval från de som beställde 2019. Det kommer dröja några veckor till innan vi öppnar upp för nya beställningar. Information kommer komma på vår hemsida när det är dags.

    Om du inte redan laddat ner vår app så rekommenderar jag dig att göra det. Vi kommer även där att pusha när det är aktuellt och då får du en avisering i mobilen.

    Nyhet! Tyresö Bostäder har tagit fram en app med flera smarta funktioner. En möjlighet är att du kan prenumerera på information om ditt eget bostadsområde och få en notis i telefonen vid akuta händelser. Appen är kostnadsfri och finns att ladda ner i App Store eller Google Play.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör