Vad ska jag tänka på när jag använder tvättstugan?

Hej,
Som nyinflyttad och tidigare bara bott i hus så är jag lite osäker på vad som gäller i den allmänna tvättstugan. Hur fungerar det?

Kommentarer

  • Hej,

    Den allmänna tvättstugan är ju för alla er som bor där och då är det några saker man bör tänka på. Exempelvis så tvättar man bara på egen bokad tid och man håller snyggt och rent efter sig.

    I filmen nedan får du lite mer tips och råd på vad som gäller i tvättstugan:

    Vett och etikett vid tvätt

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.