Vad ska jag göra om jag glömt vilken e-mailadress jag använt till Mina sidor?

Hej

Jag har glömt vilken e-mailadress jag har använt när jag skapade Mina sidor, kan ni hjälpa mig att se det?

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Vi kan på grund av säkerhetsskäl inte lämna ut eller ändra inloggningsuppgifter via telefon eller mail.

    Vi kan däremot hjälpa dig med att se till att du får uppgifterna som ett vanligt brev till den adress som du angett i Mina sidor.

    Om den angivna e-postadressen inte är aktuell och du vill ha hjälp med att ändra den så kan du också besöka vårt kontor på Bollmorabacken 15/Bollmoravägen 119, så hjälper kundvärdarna dig. Du måste då kunna legitimera dig.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.